• Po nocích..


  • 1) Ahoj Antone, pověz nám něco o své hudební minulosti
  • Na baskytaru jsem začal hrát v 18ti letech. Před tím jsem na nic nehrál, ani nemám žádné hudební vzdělání. Poslouchal jsem punk rock a prostě se mi líbil zvuk baskytary, tak jsem se naučil hrát sám. Hrál jsem v mnoha kapelách, které zanikly. První známá, ve které jsem hrál byla "Kritynyčeckie dni" takový old school punk rock. Ta kapela vznikla dávno před tím, než jsem se stal jejím členem s takovými lidmi jako jsou bývalý členové Purgen. Následovali kapely Lo-Loa a Norma morali.
  • 2) Ve kterých kapelách v současnosti hraješ?
  • V Norma morali jsem hrál s Artyomem, který mi později nabídl post baskytaristy v jeho kapele The Dead president. Ještě mám kapelu Mať, makaroni tashi
  • 3) Kdy jsi poprvé hrál v Čechách, se kterou kapelou to bylo a jak k tomu došlo?
  • Poprvé jsem byl v Evropě s The Dead president (28.7.2016 hráli v Praze v Barytonu  s Tupým Ostřím a Punto D´Onore) Podruhé s Mať, makaroni.. (říjen 2016)
  • 4) Domníváš se, že je nějaký výrazný rozdíl mezi koncerty v Rusku a v Čechách?
  • Nevidím v tom moc rozdíl, obecně mohu říci, že koncerty v malých městech mají větší duši.
  • 5) Letos jsi hrál s The Dead president na letním Mighty sounds, to je docela velká akce.. Hraješ raději v malých klubech nebo pro velké publikum?
  • S MS to byla docela nová zkušenost, doposud jsem na takové akci nehrál. Přijali nás srdečně, bylo to hezké a mám z toho nejlepší dojem. 20.8. budeme hrát v Jekatěrinburgu na festivalu Ogni, tak to budu moci porovnat.
  • 6) Co Tě přivedlo k hraní a jaké kapely Tě inspirovali?
  • Zájem o punk ve mně probudila kapela Graždanskaja oborona (Civilní obrana). Libí se mi různé hudební styly od industriálních Einstürzende Neubauten po elektronický Orbital a Gerswina. Jako baskytaristu mě zaujali členové Red hot chilli peppers, Primus a Morfin.
  • 7) Jsi jeden z aktérů dokumentu o punku 90tých let - režie Yury Goosinsky, vzpomínáš rád na ty časy?(Česká premiéra v srpnu v Čelákovicích v IMP)
  • )))))))))))) 90té pro mně znamenali otevřenost zítřku. Takový to byl čas.Když jsme odcházeli z domu, nevěděli jsme jestli už se nevrátíme někam jinam.)))) Zábavná doba, i když šílená, vrátit to nechci))))
  • 8) Jaký je Tvůj názor na současnou situaci v Evropě - rostoucí xenofobii a homofobii? 
  • V 90tých letech jsme se vzdálili Evropě, u nás (i přes těžkou hospodářskou situaci ve státě) se mi zdá, že to bylo jednodušší, protože SSSR byl multietnickou zemí. Vím jen jedno, šťastný člověk není agresivní vůdči druhým, to je prostě fakt.
  • 9) Setkal jsi se někdy osobně s negativní reakcí na to, že jsi Rus?
  • Neznám nikoho, kdo by byl čistý Rus))) Mísily se tu nádrodnosti stejně jako v USA.
  • Rusko - to je stav mysli. Myslím, že v naší zemi záleží vše na Moskkvě i bohatsví a lenost)))) Předpokládá se , že vesničané nemají rádi lidi z města,tak to je myslím v každém státě.
  • 10) Se kterým muzikantem by sis rád zahrál?
  • Vzal bych si pár lekcí od Las Kleipul)))


  • Díky za Tvůj čas kámo!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu