úterý 21. prosince 2010

Musela jsem být tuze hodná..

Díky jedné internetové diskuzi mám spoustu velmi šikovných kamarádek, fotky mé kamarádky Lenky jste již viděli a teď bych Vám ráda představila Petru Hložu a její krásnou keramiku http://www.fler.cz/petrahloza . Musela jsem být tuze hodná, protože mi od ní přišel k Vánocům dárek. Před časem jsem si stěžovala, že nemohu sehnat solničku na zeď, která by se mi líbila..a hádejte, co jsem našla v balíčku. :-)

5 komentářů:

  1. Verko,to je nádherný.Péťa je šikukla nejšikovnější....a dnes jsou už asi vánoce,já taky dostala krásný dáreček,pošta nám dělá radost,že?Tak krásný předvánoční čas,bez stresů.Monis

    OdpovědětVymazat
  2. Monis, také Ti přeji krásné svátky. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Věru, opravdu krásný dárek a že si byla hodná o tom nepochybuju... odkaz na můj obchůdek najdeš na mém blogu hned nahoře
    krásné vánoce Věrka

    OdpovědětVymazat
  4. Věru, už jsem našla a "nadělila" Ti tam nějaká srdéčka :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Požehnané svátky vánoční přeje Mokopa

    OdpovědětVymazat